Bilder hochladen

Friday 7 January 2011

AV-Translation "Sa e shite zemrën"


Requested by an AV-reader in the comment section here our translation of Juliana Pasha's and Luiz Ejlli's hit "Sa e shite zemrën", the song that won the first prize in the big music event "Kënga Magjike" in Albania.

Juliana Pasha & Luiz Ejlli - Sa e shite Zemrën



Albanian Lyrics from Juliana Pasha's official facebook page
__________________________________________________________
Po ta le ty rradhen qe ta puthesh friken
ose mbyllim te dy syte,dhe njeri iken
Merri ti me vete fjalet dhe muziken
Se te gjitha kenget kane shtate nota
Por ajo qe mbeti,si nje kujtim
Eshte ky motiv aaaa
                      ***
Jo nuk ka gjithmone vetem dite me shi
Ka edhe dite me diell kur nuk je me ti
Kush shpeton I gjalle behet me I forte tani
Arratisja jote me befasoj,koha ty sekretin do ta zbuloj
Sa e shite zemren une se di
Juliana Pasha                      ***
Pse e humbe sensin,ku tu err drejtimi
Nje avion mbi re nuk bie ne dite dimri
As apeli fundit  nuk ta ndali ritmin
Se ti kishe kohen per te ikur
Por  pa  dashuri  sdo jesh me asgje
Nje grusht hi,aaaa
                   ***
Jo nuk ka gjithmone vetem dite me shi
Ka edhe dite me diell kur nuk je me ti
Kush shpeton I gjalle behet me I forte tani
Arratisja jote me befasoj,koha ty sekretin do ta zbuloj
Sa e shite zemren une se di
Nuk kam se si ta di,sa e shite zemren,zemer
Koha do ta thote, nje dite
                        ***
Arratisja jote me befasoj, koha ty sekretin do ta zbuloj
Sa e shite zemren une se di

Se di, se di, se di, nuk ka mundesi ,se di
pse zemren shite ti
                      ***
Jo nuk ka gjithmone vetem dite me shi
Ka edhe dite me diell kur nuk je me ti
Kush shpeton i gjalle behet me i forte tani
Arratisja jote ,me befasoje
Koha ty sekretin do ta zbuloj
Sa e shite zemren une se di
__________________________________________________________
Albavision translation into english
I let it be your turn to kiss the fear
or we both close our eyes, and noone disappeard
Take the words and music with you.
Because all song have of 7 notes,
but the one song that stays as a memory
is this motif. 

Refrain
No there are not only rainy days
There are also sunny days when you're not anymore (here)
Who survives, is stronger afterwards (What doesn't kill you, makes you stronger)
That you ran away surprised me, time will reveal your secret
How much did you sell your heart I don't know

Why did you loose you sense of direction, that you went on dark paths.
A plane does not fly through clouds on winter days.
Not even the last appeal stopped your rhythm
because it was time for you to run away
but without love, you won't be anything anymore
a handful of ash
Refrain
There's no way I could know,
how much did you sell your heart, my heart/darling
Time will tell, one day
That you ran away surprised me, time will reveal your secret
How much did you sell your heart I don't know
Don't know, don't know, don't know, it's not possible, I don't know
why did you sell your heart.
Refrain

2 comments:

  1. beuatiful song....pershendetje Shqiperia!!!!

    ReplyDelete
  2. Përshëndetje, unë jam Daniella Williams Pasi kam qenë në lidhje me Anderson për vite me rradhë, ai u nda nga unë, bëra gjithçka që ishte e mundur për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë që ai të kthehej për shkak të dashurisë që kam për të. E luta me gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte të bëja një magji për ta rikthyer atë, por unë jam tipi që nuk besova kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. e dërgoi me postë magjistarin dhe ai më tha se nuk kishte problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-i im do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai bëri magjinë dhe çuditërisht në ditën e dytë, ishte rreth orës 16:00. Ish-i im më thirri, isha aq i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që ndodhi, sa donte që unë të kthehesha tek ai, se më donte aq shumë. Unë isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai dhe kështu filluam të jetonim përsëri të lumtur së bashku. Që atëherë, unë kam premtuar se këdo që njoh që ka një problem marrëdhënieje, do t'i ndihmoja një personi të tillë duke e referuar atë te personi i vetëm real dhe i fuqishëm i magjisë që më ndihmoi me problemin tim. Ju mund t'i dërgoni email atij nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose në ndonjë rast tjetër. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Magjitë lidhëse
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni një dashnor të kaluar
    8.) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj / magjinë e Lotarisë
    9) dëshironi të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për një zgjidhje të qëndrueshme. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    ReplyDelete