Bilder hochladen

Saturday 1 January 2011

AVs poll results!

AlbaVision has been running some polls concerning this years Festivali i Këngës. It's now time to take a look at what our readers answered:

Let's start with the most recent poll, which you can see at the left. What was your favourite song in the festivali i këngës 2010? Our readers favourite was by a clear margine (29%) Alban & Miriam's Ende ka shpresë, followed by the winner Kënga ime (19%). In an earlier poll, Whose artist's songs/performances are you awaiting the most?, Alban & Miriam got 47% of the votes, while Aurela Gaçe got 46%. This might indicate that some people were disappointed with the winner. Besa Kokëdhima got the third place in both polls, indicating that she lived up to the expectations by AVs readers. Dorina Garuci and Enkelejda entries also seems to have been as the readers expected. The only song that didn't live up to the expectations according to the polls, was Kamela Islami's Jetova për të dy. AVs readers also looked forward to hearing Kejsi Tola and Marjeta Billo, who didn't reach the final.

AlbaVisions readers were asked a while ago whether a female, male or duo/group would win FiK 2010. The voters were in this poll correct: 52% guessing a female to win, followed by 39% predicting a duo or group. Only 5% thought a male would be the lucky one. These results correlates very well with the actual results.

Finally: What do you think about Linda's statement? Has the prize already been promised to Alban and Miriam before the start of the festival? Most of the AVs readers did not believe in the rumours, and the rumour turned out not being right. Alban Skënderaj also hinted to this when receiving the second place in the festival. 46% of the voters answered They'll win, if they deserve to.

AlbaVision would like to thank all of you who have shared your opinion in our polls!

1 comment:

  1. Përshëndetje, unë jam Daniella Williams Pasi kam qenë në lidhje me Anderson për vite me rradhë, ai u nda nga unë, bëra gjithçka që ishte e mundur për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë që ai të kthehej për shkak të dashurisë që kam për të. E luta me gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte të bëja një magji për ta rikthyer atë, por unë jam tipi që nuk besova kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. e dërgoi me postë magjistarin dhe ai më tha se nuk kishte problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-i im do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai bëri magjinë dhe çuditërisht në ditën e dytë, ishte rreth orës 16:00. Ish-i im më thirri, isha aq i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që ndodhi, sa donte që unë të kthehesha tek ai, se më donte aq shumë. Unë isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai dhe kështu filluam të jetonim përsëri të lumtur së bashku. Që atëherë, unë kam premtuar se këdo që njoh që ka një problem marrëdhënieje, do t'i ndihmoja një personi të tillë duke e referuar atë te personi i vetëm real dhe i fuqishëm i magjisë që më ndihmoi me problemin tim. Ju mund t'i dërgoni email atij nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose në ndonjë rast tjetër. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Magjitë lidhëse
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni një dashnor të kaluar
    8.) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj / magjinë e Lotarisë
    9) dëshironi të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për një zgjidhje të qëndrueshme. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    ReplyDelete